Hrad Storm (Prístav, vodný svet)

logo

Charakteristika

  • projekt spustený 17.01.2007, skupinu vývojárov vedie Necronix
  • oficiálna stránka projektu: seatown.ru, http://storm-team.3dn.ru
  • názov: Prístav (Storm)
  • povrch: voda, močiar
  • politika: neutrálna
  • opevnenie: silné, so strelcami 6.úrovne na chradbách (Hydromanti)
  • počet unikátnych stavieb: 7 (vrátane majáka a lodenice)
  • hrad vychádza z gréckej mytológie

FAQ:

Charakteristika projektu

Toto je projekt na vytvorenie nového mesta preHeroes 3.5 WOG. Mesto sa nazýva Prístav (Harbour) a bude jediným skutočným vodným mestom Heroes. Vytvára v novú rasu ryboľudí, ktorá už je v histórii rás Heroes.

V čom je základný rozdiel Prístavu od ostatných miest Heroes 3?

Toto mesto je doplnením rovnováhy v Heroes. Nová unikátna rasa na-pol rýb a na-pol ľudí so slabou pozemskou činnosťou a veľmi vyspelou vodnou mágiou. V meste budú dve kúzla 5. úrovne, ktoré sa možno naučiť len v Prístave.

Koľko ľudí pracuje v súčasnosti na návrhu a kedy sa očakáva vydanie mesta?

Nad návrhom pracuje v súčasnej dobe 6 ľudí. V zhľadom k tomu, že už je koncepcia mesta hotová, je to malý počet, ale postupne narastá. Dokončenie prác sa plánuje na koniec roku 2007.

logo2

Mesto

V pokojnom prístave, obklopenom z jednej strany pobrežím a z druhej vysokou skalou, leží majestátne mesto Hydromantov. Budovy a stavby mesta sú rozložené čiastočne na pobreží, čiastočne na skale a čiastočne na vodnej hladine. Mesto je dobre chránené zo všetkých strán vojskom a prieskumníkmi. Po rozptýlení rannej hmly mesto čoskoro ožíva: rozbehne se trh, kováreň, magická škola. Vysoký maják osvetluje celé mesto, prichádzajú lode s obchodným a vojenským poslaním...

Názvy miest: 1. Aquaron, 2. Marcellus, 3. Illiadia, 4. Athlantia, 5. Equatris, 6. Oceanol, 7. Philaquis, 8. Thimonia, 9. Hydromus, 10. Abysis, 11. Spherius, 12. Sancras, 13. Aenolia, 14. Athris, 15. Salomia, 16. Quadron, 17. Caelestin, 18. Pyranium, 19. Ascathorum, 20. Diasthan

Predmety

grály artefakty
grály artefakty

Hrdinovia

Sú to perfektní moreplavci, zaoberajú sa štúdiom Navigácie a Mágie vody. Sú slabí na suchu, majú slabé schopnosti v logistike a v hľadaní ciest a veľké postihy pri pohybe po zemi.

Triedy hrdinov: Kadet (prístavný vojak), Zaklínač (prístavný mág)

Vývoj Kadetov a Zaklínačov je rozdielny. Kadeti majú schopnosť sa učiť čiastočne logistiku a hľadanie ciest, ale nemôžu sa učiť Mágiu Ohňa. Zaklínači presne naopak.

Meno Trieda Základné schopnosti Sekundárne schopnosti Špecializácia Štartovacie kúzlo
Sargas Kadet 3 - 1 - 1 - 1 Navigácia Navigácia žiadne
Sargas velí malej posádke Oceanolu. Raz bol Aquaron obliehaný pirátmi. Obliehanie mesta trvalo celú noc,v dôsledku čoho boli piráti nútení utiecť, a odhodiť ranených a poškodené lode. Sargas prikázal postarať sa o ranených. Vďační piráti uzavreli s Úniou zmluvu o pomoci a neútočení. Sargas sa stal prvým rybočlovekom, který ovládal umenie navigácie. Jemu sa dodnes v navigácii nik nevyrovná.
Alligat Kadet 1 - 3 - 1 - 1 ochrana, balistika Kraby žiadne
Mladý Alligat je unesený výcvikom krabov.S rozmachom Únie krabov pod jeho velením zasial hrôzu v srdciach nepriateľov impéria.Od vtedy začal rýchly nárast moci Alligata. Teraz, v hodnosti vrchného veliteľa, je poslaný k nepokojnej hranici s Eofolom pre prípravu zásahu.
Undina Kadet 2 - 2 - 1 - 1 vedenie, strelba morské panny žiadne
O kráse Undiny možno čítať ódy. Pôvabná Undina je nejkrásnejšia z morských penien a má u nich aj vysokú autoritu, pretože ona je aj výborný vodca. Proto je u nich vždy dobrá nálada a skvelá presnosť.
Assol Zaklínač 0 - 0 - 3 - 3 múdrosť, mágia vody ľadový prstenec ľadový prstenec
Assol bola v zajatí mága Brakady. Raz z vezenia zbadala v studenej pustine kúzlo, vymyslené niekým z mágov Brakady, že má veľkú silu. Pomocou neho sa dostala z vezenia aj z mesta.
Aquaron Zaklínač 0 - 0 - 3 - 3 mágia vody mágia vody imunita pred mágiou vody
Udatnosť Aquarona nemá hraníc. Počas napadnutia Erfskej armády na mesto Bejsmit ho obraňoval pred trojnásobnými nepriateľskými silami 1,5 mesiaca, pokiaľ neprišli posily. Princ Raven premenoval toto mesto na počesť Aquarona.
Meridis Zaklínač 0 - 0 - 3 - 3 múdrosť, mysticismus mysticismus klon
Pokojný a vyvážený Meridis je slabý stratég, avšak napriek tomu vedie vojsko od víťaztva k víťaztvu. Je to vraj preto, lebo má nekonečné zásoby many. Určite na tom bude niečo prvdy, pretože v mysticizme sa mu nik nevyrovná.

Jednotky

Jednotka
Stavba
Charakteristiky Vylepšená jednotka
Stavba
Charakteristiky
1.Morská panna
rusalka
"zátoka"

Útok: 4
Obrana: 3
Zdravie: 6
Škody: 1 - 3
Rýchlosť: 4
Prírastok: 14
Strely:-
pechota

1.Unda
unda
"pobrežné kamene"

Útok: 6
Ochrana: 4
Zdravie: 8
Škody: 2 - 3
Rýchlosť: 6
Prírastok: 14
Strely: 8
pechota

2.Triton
triton
"korálový útes"

Útok: 7
Obrana: 5
Zdravie: 14
Škody: 4
Rýchlosť: 5
Prírastok: 8
Strely:-
pechota

2.Vojak chrámu
poseidon
"vodný oltár"

Útok: 8
Obrana: 6
Zdravie: 14
Škody: 4
Rýchlosť: 6
Prírastok: 8
Strely:-
pechota

3.Siréna

"kamenná jaskyňa"

Útok: 11
Obrana: 7
Zdravie: 25
Škody: 3 - 6
Rýchlosť: 8
Prírastok: 6
Strely:-
letec

3.Divoká siréna

"jaskyňa trúchlivej piesne "

Útok: 12
Obrana: 8
Zdravie: 30
Škody: 3 - 6
Rýchlosť: 11
Prírastok: 6
Strely:-
letec

4.Obrovský krab
art3
"strážny záliv"

Útok: 8
Obrana: 13
Zdravie: 40
Škody: 6 - 8
Rýchlosť: 4
Prírastok: 4
Strely:-
pechota

4.Obrnený krab
obrnený krab
"bahnový kaňon "

Útok: 9
Obrana: 14
Zdravie: 50
Škody: 6 - 10
Rýchlosť: 4
Prírastok: 4
Strely:-
pechota

5.Chobotnica
art2
"jaskyňa"

Útok: 13
Obrana: 11
Zdravie: 40
Škody: 12 - 18
Rýchlosť: 5
Prírastok: 3
Strely:-
pechota

5.Kraken

"vodný vír"

Útok: 13
Obrana: 12
Zdravie: 50
Škody: 12 - 18
Rýchlosť: 7
Prírastok: 3
Strely:-
pechota

6.Hydromant

"věža morského vánku"

Útok: 13
Obrana: 12
Zdravie: 65
Škody: 14 - 16
Rýchlosť: 6
Prírastok: 2
Strely: 16
teleport

6. Veštec

"vež víchrice "

Útok: 15
Obrana: 13
Zdravie: 65
Škody: 14 - 16
Rýchlosť: 8
Prírastok: 2
Vystrely: 24
teleport

7.morský drak
art1

Útok: 18
Obrana: 18
Zdravie: 170
Škody: 30 - 50
Rýchlosť: 7
Prírastok: 1
Strely:-
pechota

7.hĺbkový Virm

Útok: 26
Obrana: 22
Zdravie: 300
Škody: 30 - 50
Rýchlosť: 11
Prírastok: 1
Strely:-
pechota

Bojové pole

battle

 

preložené z ruštiny, preklad: sm.art

Pre datadisk vznikli ďalšie projekty:

  • hrad Bastion (piesočné mesto)
  • projekt QuickSilver (ďalšie vylepšenie pôvodného WoGu)
  • hrad Forge (mesto bojových strojov)
  • hrad Storm (mesto vodných obyvateľov)
  • hrad Pričal (pirátsky prístav) (nové!)
  • hrad Kremeľ (založené na slovanskom bájosloví) - dokončenie v príprave
  • rasa temných elfov (viaceré koncepcie, napr. Refuge) - článok v príprave
  • projekt Two Islands - (vodný svet) - dokončenie v príprave
  • hrad RuinWood (hrad mutantov) - vyvíja BigJocker a plánuje vydať spolu s patchom QuickSilver do WoG 3.59) - článok v príprave
  • hrad Grove Town - (lesné tvory)

  • a iné...

 

Použité materiály sú prevzaté od spoločností:
Nival Interactive, Ubisoft Entertainment a ďaľších.
Všetky práva vyhradené.

Used materials were taken from these companies:
Nival Interactive, Ubisoft Entertainment and others.
All Rights Reserved.

Quick Message
The Poll
Heroesworld Disciples III King's Bounty Fantasy Wars

Heroes III Wog

© 2006-2010 GoF Design: sm.art Last update: 20.11.2010